Hosty.com.tr Üzerindeki Ürün ve Hizmetler Demodur. Sitemiz Yapım Aşamasındadır.

Hizmet Sözleşmemiz

Web Site: www.hosty.com.tr

Hosty Digital Solutions

Telefon: 0850 304 7406

Mail: info[@]hosty.com.tr

1. Tarafları ve Konusu

Bu genel hizmet ve kullanım sözleşmesi, www.hosty.com.tr internet sitesinde belirtilen hizmetleri sağlayan Hosty Digital Solutions ile hizmet alacak olan tüzel ve gerçek kişiler (Müşteri veya hesap sahibi olarak anılacaktır) arasında, belirtilen madde ve koşullar çerçevesinde imza altına alınmış sayılacaktır. İş bu sözleşme, müşterinin hizmet almasıyla imzalanmış kabul edilir. Taraflar, iş bu sözleşmede yazılı bilgilerin doğruluğunu beyan, kabul ve taahhüt ederler. Tüm müşteriler, 7 gün 24 saat açık olan internet sitemizden tüm sözleşmeleri okuyabilir.

2. Hesap Açılışı

Bize yapılan ödemenizden sonra gerekli kontroller yapılarak herhangi bir sahtekarlık tespit edilmediği taktirde hesabınız aktif edilecektir. Bize çalışır bir e-posta adresi sağlamak sizin sorumluluğunuzdadır. Kullanım sözleşmesine aykırı bir durumda veya size ulaşmamız gerektiğinde iletişimimizi bu e-posta aracılığıyla yapacağız. Değiştirilemez bilgilerin güncellenmesi için müşteri temsilcimiz ile irtibat kurmanız gerekir. 3D Secure ile yapılmamış kredi kartı ödemeleri için kimlik bilgisi talep edilebilir. Eğer bu şartları yerine getirmezseniz siparişiniz iptal edilebilir.

3. İçerik İzni

Hosty Digital Solutions tarafından sağlanan tüm hesaplar sadece yasal izinler dahilinde kullanılabilmektedir. Müşteriler, yayınlayacakları tüm içeriğin yasalara uygun ve zararsız olduğunu kabul ederler. Hizmetimizi kullanırken telif hakkı veya marka ihlali yapmak yasaktır. Herhangi bir telif hakkı ihlali durumunda kullanıcı hesabı kaldırılacaktır.

4. Kısıtlamalar

Satın alınan hizmetlerin yedek alanı olarak kullanılmasına izin verilmemektedir. (Aynı hesabın cPanel'den alınan yedeklenmesi hariç.) Hesabın dosya deposu olarak kullanılmasına da izin verilmemektedir. (Hesaptan yayınlanan video ve dosyalar gibi.) Tüm hosting sunucularımızda izin verilmeyen işlemlerle ilgili örnekler alt kısımda listelenmiştir;

  • 4.1 Toplistler
  • 4.2 IRC Scriptler/Botlar
  • 4.3 Proxy Scriptler/Anonymizerlar
  • 4.4 Korsan Yazılım/Warez
  • 4.5 Fotoğraf Hosting Scriptleri (Örnek: Photobucket ya da Tinypic gibi)
  • 4.6 AutoSurf/PTC/PTS/PPC siteleri
  • 4.7 IP Scannerlar
  • 4.8 Bruteforce Programları/Scriptleri/Uygulamaları
  • 4.9 Mail Bombers/Spam Scriptler
  • 4.10 Mailer Pro Banner-Ad servisleri (ticari banner reklamlar)
  • 4.11 File Dump/Mirror Scriptleri (Örnek: rapidshare, rapidleech)
  • 4.12 Ticari Audio Streaming
  • 4.13 Uygun izinlere sahip olmayan madde satışı
  • 4.14 Adult, Erotik, Adult Hikaye/Video gibi her türlü içeriğe sahip siteler
  • 4.15 Piyango / Kumar Siteleri
  • 4.16 MUD'lar/RPG'ler/PBBG'ler
  • 4.17 Hacker siteleri odaklı/arşiv/programlar
  • 4.18 Yasadışı faaliyetleri teşvik siteleri
  • 4.19 Forumlar ya da websitelerinde warez/korsan/yasadışı içerik dağıtımı
  • 4.20 Banka Tahvilleri/Banka Senet Ticaret Programları
  • 4.21 Hileli Siteler (listelenen siteleri ile sınırlı değil)
  • 4.22 Broadcast ya da Streaming Canlı Spor Etkinlikleri
  • 4.23 Virüslü İçerikler ve Shell Scriptleri
  • 4.24 Instagram, Twitter, Facebook vb. sosyal medya hesaplarını veya kullanıcı şifrelerini kayıt altına alan yazılımlar

Herhangi bir hesap sahibi, üçüncü parti ağ ya da sisteme üçüncü kişinin izni olmadan bağlı bulunduğunda hesap askıya alınır. Ağ veya sisteme erişim için doğrudan sizin kontrolünüzde işlem için üçüncü kişiye ait yazılı belge olması gerekir. Hosty Digital Solutions sunucularında kendi isteğine bağlı olarak üçüncü kişinin ağ veya sistemine bağlanmak istekleri için yetkili taraftan belgeler istenmektedir. Hosty Digital Solutions, herhangi bir hesap sahibine hizmet vermeyi reddetme hakkına sahiptir. Yayınladığınız materyal müstehcen, tehdit, yasadışı ya da bir şekilde kullanım sözleşmesini ihlal eden bir durumda olduğu zaman size haber verilerek ya da haber verilmeden sunucularımızdan hesabınız kaldırılabilir veya devre dışı bırakılabilir.

Abuse birimimizden e-posta geldiğinde, 24 saat içerisinde gelen bildirime karşı destek bileti üzerinden cevap verme zorunluluğunuz vardır. 24 saat içinde cevap alınamıyorsa, hizmetin askıya alınması veya sonlandırılması gerekir.

Sitenizin ya da hizmetlerinizin kabul edilebilirliği konusunda şüpheniz varsa, info@hosty.com.tr adresine e-posta göndererek bizimle irtibata geçebilirsiniz. Size yardımcı olmaktan mutluluk duyacağımızı unutmayınız. Hosty Digital Solutions, yasal sebeplerle, sistem yönetimi amacıyla, izinsiz girişi takip etmek amacıyla, güvenlik prosedürlerini doğrulamak amacıyla ve/veya çalışma güvenliği amacıyla site içeriklerini ve/veya her türlü erişimi takip altına alabilir. Takip sırasında içerikler/bilgiler, yukarıda açıklanan amaçlarla test edilebilir, kaydedilebilir, kopyalanabilir veya kullanılabilir. Hosty Digital Solutions, yukarıda açıklanan amaçlar dışında (yasal talepler hariç) içeriklerinizi herhangi bir şekilde kullanmaz veya paylaşmaz.

5. Sıfır Tolerans Gösterilen Kurallar

Toplu halde atılan spam ve benzeri istenmeyen e-posta gönderimine sıfır tolerans gösteriyoruz. Spam gönderen müşteri hesabı, uyarılmadan hizmetten derhal çıkarılacaktır. Hosty Digital Solutions’a ait olmayan bir sunucudan spam mail gönderimi yaparak, reklamı yapılan siteyi sunucularımızda barındıramazsınız. Herhangi bir hesabın IP adresinin spam kara listelerine girmesi durumunda, hesap derhal askıya alınacak veya kapatılacaktır. Küçük yaştakilere zarar verecek içeriklerin yayınlanması kesinlikle yasaktır. Çocuk pornosu veya benzeri içerikler barındıran herhangi bir site, haber verilmeden derhal kapatılacak ve silinecektir.

6. Ödeme Bilgileri

Ödemelerinizi kredi kartı, banka havalesi veya diğer yöntemlerle yapabilirsiniz. Tüm ödemeler, ilgili fatura tarihinden itibaren 7 gün içinde yapılmalıdır.

7. Ücret, Ödeme ve Son Ödeme Tarihleri

Hizmetlerin ücretleri, sözleşme başlangıcında belirlenir. Son ödeme tarihleri, her hizmet için ayrı olarak belirtilmiştir.

8. Yedekleme ve Veri Kaybı

Müşteri, veri kaybının önlenmesi için kendi yedeklemesini yapmakla yükümlüdür. Hosty Digital Solutions, veri kaybı durumunda sorumlu değildir.

9. İptal ve İadeler

Müşteriler, çeşitli nedenlerle yazılı olarak bildirimde bulunarak satın aldıkları hesapları iptal edebilirler. Bu işlem için müşteri paneli üzerinden hizmet listesine giderek, aktif durumda olan ilgili ürün detayının en alt kısmından iptal talebi gönderebilirler. İki tür iptal talebi bulunmaktadır: Hemen İptal: Hesabın anında kapanması için verilen talep. Süre Sonu İptali: Hesabın bir sonraki ödeme tarihinde kapatılması için verilen talep. Müşteri, talep ettiği iptal işleminden sonra herhangi bir geri iade talep edemez. Hatalı işlemlerle ilgili olarak Hosty Digital Solutions, hayal edilebilecek hiçbir sebeple oluşan zarar ve ziyandan sorumlu tutulamaz. Kullanım sözleşmesine uymayan, aşırı kaynak tüketen veya benzeri sebeplerle Hosty Digital Solutions sunucularında barınan müşteri hesapları da iptal edilebilir. Belirli sebepler veya müşteri tarafından bildirilen bir durum dolayısıyla, hizmetin Hosty Digital Solutions tarafından iptali sonucunda yapılan iadeler, müşterinin yaptığı ödeme kanalı ile geri gönderilebilir. İade İşlemleri: Farklı bir ödeme kanalına iade talep edilemez. Paypal ile yapılan iadeler, aynı Paypal hesabına; banka transferi ile yapılan iadeler ise yalnızca aynı banka hesabına yapılacaktır. İadelerde bankalar tarafından kesilen transfer komisyonları, iade tutarından düşülecektir. Ücret iadesi ve kısmi iade işlemleri, kesilen ve gönderilen faturaların iade faturasının düzenlenmesi veya fatura aslının geri gönderilmesi ile gerçekleştirilecektir. Faturalarla ilgili tüm posta veya kargo masrafları, iade edilecek tutardan kesilecektir.

10. Hosting ve Reseller Kaynak Kullanımı

Reseller hesapları, yalnızca belirtilen kaynak kullanımına uygun olmalıdır.

11. Teknik Destek

Standart destek politikamıza telefon ile destek dahil değildir. Web sitemiz üzerinden açtığınız destek talebine istinaden bilgi amaçlı telefon desteğini kullanabilirsiniz.

Destek işlemleri, sitemizde bulunan destek merkezi yazılımı üzerinden yürütülmektedir. Bunun haricindeki kanallardan (E-posta, halka açık siteler, anlık mesajlaşma sistemleri vb.) tarafımıza iletilen destek mesajlarından firmamız sorumlu tutulamaz. Bir hesap ile alakalı destek istemini sadece o hesabın alımını gerçekleştirmiş olan kişi yapabilir. Üçüncü şahıslar vasıtası ile destek talebi iletilemez veya açılamaz. Açılan talepler dikkate alınmaz.

Destek masasına hesap sahibi tarafından gönderilen her işlem sorgusuz-onaysız yapılmaktadır. Bundan ötürü, herhangi bir yol ile sistem giriş bilgilerini üçüncü şahısların eline geçen kullanıcıların göreceği zarardan firmamız sorumlu tutulamaz.

Teknik desteğin kapsamı, verilen altyapı hizmeti ile sınırlıdır. Bu altyapı hizmetinin kapsamı, kullanılan sunucunun donanımı, üzerinde çalışan işletim sistemi ve kontrol paneli yazılımı, buna bağlı ana servisler (Web sunucu, Mail sunucu, FTP sunucu vb.) ve sunucunun ağ erişimidir. Firmamızdan satın alınan hizmetin üzerine kurulacak olan yazılım veya script gibi sistemlerin teknik desteği hizmet kapsamımız dışındadır.

Destek, satış masasındaki Hosty Digital Solutions çalışan ve yetkililerine olası hakaret, argo kelime, aşağılama veya gerçek olmayan suçlamalarda bulunulması durumunda, yetkili kişiler hizmeti durdurup iptal etme hakkına sahiptirler. Bu davranışta bulunan kişilerin hesapları tamamen kapatılır ve ücret iadesi kapsamı dışına kalmaktadır.

12. Lisans Hizmetleri

Hosty Digital Solutions, Windows lisansları, Office lisansları ve diğer lisans hizmetleri sunmaktadır. Lisans hizmetlerinin iadesi mümkün değildir.

13. Uptime Garantisi

Hosty Digital Solutions, hizmetlerinin %99.9 uptime garantisi sunmaktadır.

14. Fiyat Değişimi

Hizmet fiyatları, piyasa koşullarına göre değişiklik gösterebilir.

15. Yetkili Mahkeme ve İcra Daireleri

Taraflar arasında çıkabilecek uyuşmazlıklarda yetkili mahkeme ve icra daireleri, İstanbul’dur.

16. Değişiklikler

Bu sözleşmede yapılacak değişiklikler, taraflarca kabul edilerek geçerli olacaktır.